7 Nisan 2018 Cumartesi

C++ ile D3D Menu Yapımı [Hazır Proje ve .dll]

15 yorum

C++ ile D3D Menu

Merhaba arkadaşlar bugün C++ ile nasıl D3D Menu yapılır ondan bahsedicem.

İlk olarak D3D nedir ve ne işe yarar ondan bahsedicem.

D3D Menu Nedir?


D3D Menu genelde oyunlarda hile yapımında kullanılır. Oyunun arka planında çalışır ve oyun sırasında sizi rahatsız etmeden çalışır. 

Şimdi D3D Menu nasıl yapılır ona geçelim.

Kaynak kodlar biraz fazla olduğu için txt dosyasına koyup link olarak sizlere vereceğim.

D3D'de Menu'deki yazıları değiştirme;


Menu.cpp ile yapılacaktır. Zaten siz projeyi görünce anlayacaksınız neyin nerden yapılacağını.

Menu'ye ek hile eklemek için veya silmek için ise;


Bunu ise Menu.h'den yapılacaktır.

Hile aktif edildiğinde ise;


Örnek Kod;

if(H4CK.Hileler.rapidfire == 1)
{
DWORD Ptr = Menu.CSH + 0x11CF5B;
DWORD Value = 1574503796;
WriteProcessMemory(Process, (LPVOID)Ptr, &Value, 4,NULL);
}

Yukarıda Rapid Fire == 1 ise yani Rapid Fire aktif ise aşağıdaki kodu çalıştır diyoruz ve aşağıdaki kod ise bildiğiniz WriteProccessMemory ve DWORD. Yukarıdaki hile ise Wolfteam adlı oyunda yapılan bir hiledir. İsterseniz Wolfteamda hile yapabilirsiniz ama siz ben başka oyunda hile yapmak istiyorum diyorsanız Yukarıdaki 

DWORD Ptr = Menu.CSH + 0x11CF5B;

Kodunda Menu.CSH ve + işaretini silerek yapabilirsiniz. Cheat Engine'den bulduğunuz pointer ve value'yi ise Pointeri : 0x11CF5B burdan Value'yi ise DWORD Value = 1574503796'den değiştirebilirsiniz.

Menu tasarımını ise Menu.h'den yapabilirsiniz.

ve projeyi kaydetmeye geldi. Şimdi size rar dosyasında vermiş olduğum İnclude ve Lib dosyalarını projenize eklemeniz gerekicek. Onlarıda aşağıdaki sırayı izleyerek yapabilirsiniz.





Kayıt edip çıkın. Şimdi ise projenizi deneyebilirsiniz. Proje Görünümü;


Böyle olacaktır. Siz tasarımını falan kendiniz değiştirebilirsiniz. 

Rar dosyasında hem Projeyi hemde projenizi deneyebileceğiniz D3D Test ve DLL İnjector ekleyeceğim.

Aşağıdaki linkde Projede kullanılan kodlar, hazır proje ve projeyi deneyebileceğiniz D3D Test yanındada DLL İnjector bulunmaktadır.


Rar Şifresi : visualdersleri.blogspot.com

Eğer projede bir sorun veya kafanıza takılan bir sorun olursa yorumlarda belirtiniz.



15 yorum :

  1. Sa Ben Kendim Ayni Şekilde Yaptım cshel ve object.lto yu ımgının içine attım böyle bir hatayla karşilaşiyorum nasıl düzeltebilirim Video Linki :
    https://youtu.be/k1NXCSGqcKU

    YanıtlaSil
  2. Hello brother link your send project's ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://s7.dosya.tc/server4/zz9d1c/C___Hile_Projesi.rar.html
      password:visualdersleri.blogspot.com

      Sil
    2. Links and the project no longer work

      Sil
  3. Projede sorun var hook arızalı proje ekrana gelmior menu ekrana gelmior

    YanıtlaSil
  4. Merhaba oyuna inject edince kapanıyor bu sorunu nasıl çözebiliriz ?

    YanıtlaSil
  5. the wolfteam closes when I inject the game's dll

    YanıtlaSil
  6. hi can you make menu without inject ? Like haks game ROS .. And thanks

    YanıtlaSil
  7. se cierra el cuando se inyecta el dll se sierra todo el juego como hago para funcionarlo saludos !

    YanıtlaSil
  8. Temp Üzeri Çekmeniz Lazım CShel İmg sistemi pert çalışmıyor temp çalışıyor bide hook fix güncelledim kullanıyorum şuada.

    YanıtlaSil
  9. Dostum merhaba ben pointer yazmayı anlamadım fazla da bana anlatabilirmisin?
    instagramdan bana ulaşabilirsen : night.coder__

    YanıtlaSil
  10. Benim 0x0139425 0x14 0x18 0x198

    if(H4CK.Hileler.rapidfire == 1)
    {
    DWORD Ptr = Menu.CSH + 0x11CF5B;
    DWORD Value = 1574503796;
    WriteProcessMemory(Process, (LPVOID)Ptr, &Value, 4,NULL);
    }

    Nasıl Yaza Bilirim?

    YanıtlaSil
  11. links were closed can you upload again thanks

    YanıtlaSil

b2b yazılım vois media